Strona główna
Biznes
Tutaj jesteś

Odzież reklamowa – jak ją wykorzystać? Zobacz pomysły!

Biznes Data publikacji - 1 czerwca 2022 Autor - Redakcja polfejs.pl


Ubrania reklamowe jak koszulki, czapeczki czy bluzy mają szerokie zastosowanie. Jak można je wykorzystać? Zobacz pomysły, które pomogą Ci w wypromowaniu swojej firmy!

Odzież reklamowa – rodzaje

Termin odzieży reklamowej odnosi się do różnych typów ubrań spełniających funkcje marketingowe. Uzyskują one takie właściwości po umieszczeniu na nich informacji reklamowych – nadruku czy haftu z logo firmy lub innymi grafikami i treściami.

Najczęściej zamawianym typem odzieży reklamowej są koszulki. Do tej kategorii zaliczają się zarówno popularne koszulki t-shirt, jak i koszulki polo z kołnierzykami. Wygodne, bawełniane koszulki tego typu mogą być uzupełnione o nadruki i hafty. Bardzo popularna jest odzież reklamowa marki Promostars, która łączy w sobie wysoką jakość wraz z korzystnymi cenami.

Również często kupowane są bluzy – bawełniane oraz polarowe. Te drugie są bardzo komfortowe podczas chłodniejszych dni, więc mogą wtedy służyć również jako wiosenna lub zimowa kurtka.

Zamawiane są również czapeczki reklamowe, na których najczęściej umieszcza się wyhaftowane logo. 

Ponadto można wykonać inne rodzaje odzieży reklamowej, na przykład kurtki przejściowe i zimowe, spodnie i spodenki, kamizelki.

Kiedy warto wykorzystać odzież reklamową?

Przedsiębiorcy mogą obecnie zamówić pełną gamę personalizowanych ubrań, które uzupełniane są o logo oraz inne informacje. Jak można je wykorzystać?

1. Ubrania robocze dla pracowników

Za pomocą ubrań roboczych z logo firmy pracodawca może przygotować dla pracowników ujednolicony strój. 

Jego zamówienie sprawdzi się nie tylko wtedy, gdy pracodawca ma obowiązek zapewnienia pracownikom odzieży roboczej, ale też wtedy, gdy nie ma on takiej konieczności. Warto pamiętać, że ubrania robocze powinny być przekazane wtedy, gdy pracownicy w trakcie pracy mogą zabrudzić lub zniszczyć swoje ubrania.

Pracownicy mogą nosić ubrania z logo podczas wykonywania swoich obowiązków, ale również mogą być one wykorzystane w trakcie różnych wydarzeń, na przykład targów, konferencji, szkoleń, pikników.

Umieszczone na ubraniach logo sprawi, że firma może być jeszcze lepiej rozpoznawalna, a także postrzegana jako profesjonalna. Właśnie dlatego tak wielu pracodawców zamawia dzisiaj ubrania robocze z logo firmy.

2. Ubrania do wygrania w konkursach

Ubrania firmowe z logo mogą być również sposobem na to, by uhonorować wygranych w różnych konkursach, na przykład organizowanych w mediach społecznościowych, podczas eventów.

3. Podarunek dla klientów i kontrahentów

Kolejnym sposobem na wykorzystanie ubrań firmowych z logo jest przekazywanie ich klientom i kontrahentom firmy jako podarunek. Mogą być one dołączone do większego zamówienia czy też z okazji rocznicy firmy.

Gdzie zamówić ubrania firmowe z logo?

W realizacji odzieży wykończonej logo specjalizuje się obecnie wiele firm, które zapewniają swoim klientom pełną obsługę w ramach jej przygotowania.

Warto zapoznać się bliżej z dostępnymi wariantami ubrań i dobrać je tak, aby pasowały one do konkretnego celu, na przykład na event polecane są koszulki, natomiast dla pracowników wykonujących obowiązki na zewnątrz można wybrać dodatkowo kurtki, bluzy.

Do zamówienia odzieży personalizowanej konieczne będzie również przekazanie projektu graficznego, na przykład projektu logo do umieszczenia na odzieży.

Zamówienie odzieży z logo firmy nie wymaga również osobistego udawania się do jej siedziby. Aktualnie zlecenie wykonania ubrań można zrealizować całkowicie przez internet, a przygotowane na zamówienie produkty będą wtedy doręczone kurierem bezpośrednio do kupującego.

Transport drobnicowy z Chin i największe jego zalety

Redakcja polfejs.pl

Witamy na Polfejs.pl – blogu, który powstał z pasji do biznesu, motoryzacji i sportu. Nasza redakcja składa się z entuzjastów, którzy śledzą najnowsze trendy i dzielą się swoją wiedzą z naszymi czytelnikami. Naszą misją jest dostarczanie wartościowych treści, które pomagają naszym czytelnikom rozwijać swoje pasje.

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ

Jesteś zainteresowany reklamą?